piątek, 7 grudnia 2012

Konkurs - A niech się śmieją!

Jak zwykle co rano przeczytałam posta Anki Wrocławianki i umarłam. Ze śmiechu oczywiście. I natychmiast zainspirowało mnie to do pochwalenia się że ja też mam taką fajną aplikację w telefonie. I również pomyślałam: A niech się śmieją!


 Zmagania duszy z ciałem - lepiej być mądrym czy bogatym?

A może się tak cofnąć poprzez renesans do starożytności?
 
 A może jeszcze dalej?

Nie tylko ja lubię się bawić swoim telefonem. 
Wracamy do współczesności.  Ale po drodze spotkamy... damy???

 Doriana Greya? Mistrza sztuk walki?

 Piękne kobiety i przystojni mężczyźni.

Można zauważyć postęp w rozwoju kultury masowej i mediów!

A może to zainicjuje łańcuszek śmiechu? No dalej, Panie i Panowie, pochwalcie się co macie w swoich telefonach! A niech nawet będzie konkurs, a co!

Zasady są więc takie - należy:

1. Zgłosić się do konkursu umieszczając komentarz poniżej
2. Umieścić banerek z informacją u siebie na blogu, nie ma obrazka do banerka więc informacja wystarczy
3. Przesłać zdjęcie z komórki zrobione przy pomocy aplikacji wraz z podpisem (bez dymków) - na adres: iwand@wp.pl. Jeden blog - jedno zdjęcie!
4. Konkurs kończy się 15 grudnia o północy
5. 16 grudnia zostaną rozlosowane 2 nagrody główne i nagroda pocieszenia.
5. Nagrodą będzie... niespodzianka! Postaram się żeby pasowała do charakteru fotografii

Zapraszam!


10 komentarzy:

  1. To już zajmę się tym z wczasów:)
    Ale fajne masz te wzory do wykorzystania:)
    Nie umiem zdecydować z którego się bardziej śmiałam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to bym sie nawet zglosila, ale telefon mam taki wiecej starodawny, a w nim ledwie aparat fotograficzny. Ale chetnie skorzystam z mojego lapka, bo tylko w nim mam te czarodziejskie ustrojstwa.
    To co? Moge tak, czy tez telefon jest tu warunkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, z kompa też może być!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. fajna zabawa, szkoda , ze nie mam takiej aplikacji
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy chcą korzystać z komputera więc też może być.

      Usuń
  4. No właśnie, a można użyć innych programów i sprzętów niż te telefoniczne?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie pewnie, nie ma się co krygować!

      Usuń
  5. Dobre, szczególnie 1 zdjęcie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń